27 Ekim 2010 Çarşamba

PaZaRdAn Ne aLmIşLaR bAkIYım Bii

benim kapının önüne her perşembe pazar kuruluyor
4de çıkıyorum işten eve geliyorum üzerimi değişiyorum
ve 5bucuk gb iniyoruz pazara dolaşıyoruz
pazarı sevmem ama buğleme taze sebze,meyve  seçmek için çıkıyorum
çünkü babamız beceremiyor
beraber gidyoruz 3müz
pazardan tezgahlardan gözüne kestirdiğinede el atıyor yani
sonrada pazardan geliyoruz
 pazardan aldıklarımı yerleştirirken buğlemin cabasına bakarmısn
düşüncelere dalmış bile















bakıyım bi bana göre bişey varmı
neler almışlar ?















hımm mandalina buldum şimdilk bunla idare ediyım bari
geçen hafta marol bulduydum hay aksi bu hafta bulamadım :)


















yinede bakarım başka poşetlerde  ben şunu bi halledeyim bu kesmez beni !!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...



Have a look at my web site ... how to win the lottery