9 Mart 2011 Çarşamba

HeR yERdE kAr VaR


Lapa Lapa yağsın kar
ve ben bu yolda yavaş adımlarla yürüyüm,
 slow müzikler eşliğinde
geçmişe dalıyım sonra gelecekle ilgili hayaller kuruyum
kafamı dinliyim kısacası...
kar yağdığı zaman çok mutlu oluyorum
kar yağışını izlemek bana huzur veriyor
bu yılın ilk karı yağdı
ama heryer böyle bembeyaz olmadı
iş yerindem şuan  işi gücü bıraktım kar yağışını izliyorum
açtım radyomu slowtürk yayında
aklımdan geçmeyen ne kaldıki herşey
 bi geçmişe gidiyorum,
bir gelecekle ilgili hayaller kuruyorum
böyleyim işte ben...
kar yağıyor ama sulu kar yerler tutmasada yinede güzel görünüyor
foto çektim ama kar yağışı net değill
tel ile çektim foto makinam evde kalmış çok üzüldüm
sonuç olarak kar hep yağsın kış boyunca  hatta
 bizde doya doya izleyelim ...

Hiç yorum yok: