30 Nisan 2013 Salı

23 NiSaN GöStErİmİz 2

evet bu 2 . 23 nisan gösterimiz
bu yıl daha büyüdük daha bilinçliyiz
daha bilinçli hazırlandık
bu yıl şarkıya dansa çok çok düştük
kıyafet kostüm olayına hiç girmiyorum o benim başlıca sorunum
o yüzden bu sene gösteride dansı -giyinmeyi-şarkı söylemeyi
çok sevdiğimiz için çok heyacanlı gittik
ben o gün şten geç çıkmam sebebi ile biraz geç kaldık
gittiğimizde biz bekleniyorduk
hemen giyinildi ve tören başladı
çok heyecanlı ve çok duygu dolu anlar yaşadık
meleğim her geçen gün büyüyor ve başarıları ile
bizi gururlandırıyordu
rabbime binlerce şükürki bir
kızım var sağlıklı ,zeki ve başarılı
onunla gurur duyuyorum
her iyi yada kötü gününde biz seninleyiz bir tanem
baban ve ben seni çok seviyoruz
daha nice güzel gösterilerde
seni izlemek dileğimle kızım
seni çok çok seviyorum meleğim



gösteride eşimiz demir arkadaşımız













NİDAMIZ 

FULYA TEYZEMİZ VE ADA



SEDA-FULYA TEYZEMİZ ADA VE ALİ MERT




 KANKAMIZ ADACIK



ANNANEMİZ VE TEYZEMİZ







ve bizz :)





Gökmen amcamız



ve benim meleğim 






Hiç yorum yok: