24 Haziran 2013 Pazartesi

yıl sonu faaliyet sergimiz

Öncelikle yazıma başlamadan
büyük bir teşekkür hak eden saygı değer öğretmenimize Tuğçe hanıma
gönülden teşekkür ediyorum emeğinize sağlık diyorum
1 yıl boyunca harika,inanılmaz faaliyetler yapmışlar
evde 1 koli faaliyetin yanı sıra birde sergide gördüğüm faaliyetlere
bakınca inanın ki büyük emekler harcandığını
çocuklara sevgiyle yaptırılan
öğretilen bunca emek için helal olsun size diyorum
kızım o kadar çok şanlsı ki böyle sevgi dolu,yetenekli
bir öğretmeni var size sonsuz teşekkürlerimi
sunuyorum
kızım ve ben sizi çok seviyoruz


şimdi faaliyetlere tek tek bakalım
buğlem yazılı olanların hepsi kızıma
ait ve sınıfı 4 yaş tuğçe öğretmen



en çok beğendiğim bu ağaç oldu :)




buda çok hoş


başarılı











                                          gök kuşağı çalışmasıda harika





















Hiç yorum yok: