24 Temmuz 2013 Çarşamba

bu kızın kesinlikle benle alakası yok :)

bu hafta sonu ben temizlik ile meşgul iken
buğlem çizgi film tv izledi biraz odasında oynadı
sıkıldı  biraz babasıyla oynadı
bu süreçte bende işimi bitrdim
kanepeye uzandım kendimce plan yapıyorum öğle uykusuna hazırlyacağım
buğlemi ve kendimde
biraz uyuyum diyorum ama
sadece içimden diyorum çünkü buğlem
kendince bir çaba içerisinde
topuklu ayakkabı giydi
inci kolyeyi taktı
saçları tam yarım saat taradı
tokayla uğraşıyor değişik takıyor
bir hava içinde evde aheste aheste
kıvıra kıvıra aynanın karşına geçmiş
ağzını gözünü bi garip böyle havalı bir edada
kendine bakıp bakıp sonra yürümeye devam ediyor
ama bir kıvırma kıvırma öyle böyle değil
birşey demedim izledim sadece
özgür kalsın dedim ama inanın
benle alakası kesinlikle yok
ben bu yaştayken nerde böyleydim çekinirdim
bişey diyemzdim seçme hakkım nerde
annem bir çimcik attımı sus pus olurduk ikizimizle
  yapı meselesi birde yeni nesil işte artık herşeyi tvden görüyorlar
buğlem farklı giyinyor kendince bugün giyinişi demiyorum farklı ve bir o kadr aysel gürel tipli
giyinmeyi çok seviyor :)
tarzı bile değişik
o yürüyüşteki kırılma,edası ,bakışları sanki
film artisti hanım efendi
bakar mısınız ayna önünde aynı böyle bir durşu ve daha fazlası






burda da içinden diyorki ''yaa annemdeki tipe bak birde bendeki aselete bak kalk giyin pasaklı :)''



Hiç yorum yok: