5 Eylül 2013 Perşembe

uçağa binemedik :(

üzerinden 1 ay geçmesine rağmen yeni fırsatım olup ta birkaç
anı yazabiliyorum
bu ramazan bayramında yani şeker bayramında
tokata aile büyüklerimizin yanında gittik arefe günü
yol maceramızla konuya başlayalım
tabi ben arefe değil 1 önceki gün şerefe gününde de izinli olduğumu
bilemeden patronlar sayesinde hep çalışırız kesin gözüyle baktığım için
uçak biletlerini 1 ay önce bayram arafe gününe  aldım
sonuç olarak günler geçti bayram tatili yaklaştı
patron demesin mi salı ve çarşamba çalışmayacağız hayydeee
kafadan 2 gün izin gitti
evde hazırlanma vs derken arefe 20:35 de uçağa binmek üzere
havalimanında 1 saat öncesi olduk
biletlerin dökümünü aldık check in için tam sıradaydık sıramız geldi demezmi daha 55dk
var uçak kapıları kapandı hadi bakalım
dona kaldık o an tüm dünya sanki başımda
nasıl dedim ya nasıl yani kapandı daha 55 dk
check in geç kaldınız bilete göre son 45 dk yetiyor anlam veremedik
tabi ki 5 dk jeton düştü
sayın thy bileti sattı
bize müdüre hanım geldi işte sizi kayseriye gönderilim oradan
sivasa oradan  biz tokata gideceğiz saabh 4-5 olacak ben öyle tokatta olacağım
oldu ya tabi sürüneceğim o zaman gitseydim tokat seyahat yada topçam otobüs firmasıyla
neyse tabi ben gerildim sinirimden bağırmaya başladım
eşim bi yandan sebebini soruyor
buğlem ağlıyor uçağa nasıl binemiyoruz kaçtımı şimdi derken
sabah 9a sivasa yer bulduk diye yer hostlerinden biri arkadan sesleniverdi
sanki ertesi güne gitmek büyük bir gelişme gb
seviniyorlar müdire hanımla
tabi yapacak bişey yok o an yok ama şimdi ki aklım olsa var
şikayet ederdim sürem var sen nasıl satarsın biletimi diye ama
gidemiyorum ya üzüntüden  aklıma bile gelmiyor
sonra sabah yerler ayırıldı check-in yapıldı
bizede 100er euro verip gönderdiler
bana müdire hanım o tarışma arasında size100 euro verceğiz bilet başına diyor
100 euronuz size olsun biz bu uçağa binemedikten sonra diyorum
yaaa kızım desene orda neden veriyosun biz binemedikten sonra neden sattın diye
sorgulasana ama işte insan akıl edemiyor
yada aklını üstü örtlüyor diyebilirm
bilet yazdırmaya arka ofise gitti eşim
 birde elinde 300 euroluk çekle geldi
gidiş geliş uçak biletlerimiz bedevaya geldi ama tatile tam 3 gün rotarlı başladıkk
elimizde bavullarala pışı pışı geri eve döndük tam bir kabustu evi topladık
camları kapattık kitledik herşeyi
geri gel hop aç evi sabah gitt ne diyeyim ki thy attığın bu kazığıda hiç unutmayacağım ....

Hiç yorum yok: