21 Kasım 2013 Perşembe

Buğlem ve kuzenleri

buğleminm aslında bu konuda çok şanslı o kadar çok kuzeni var ki
kendi dahil 11 kuzenler bu sadece teyze,amca ve dayı çocukları olarak
bu kuzenlerde abi ve ablada var tabi ki
sonuç olarak kendi yaşıtlarında 6 tane yiğen var
birde başka +2 kuzen sayılır benim kuzenin çocukları eklenince
o evi düşünün artık nasıl bir curcuna
5 çocuk olasılığı çok yüksek oluyor bir araya gelince
ama seviniyorum varsın dağıtsınlar oynasınlar
aslında çok şanslılar kalabalık bir ailede yaşıtları olan kuzenler
hem arkadaş ,hem akraba oluyorlar
ileride birbirelerine hep destek olacakalar
şimdi kuzenleri ile yaptığı şebeklikleri ve bir kaç
foto ile kuzenleri tanıyalım
şimdi burdaki yakışıklı erkek dayı oğlu alperen
ve gözlüklü olan çılgın teyze kızı nida :)




 bu yukarıda ki fotoda dediğim yaşıt grup 7li var sağdan başlıyorum
alperen-nisan-liva-nida-yağmur-buğlem ve egemen bunların bir araya geldiğinde ki evi hiç aklınızdan bile geçirmeyin :)





burda da tokattaki amca oğlu mehmet var 

şimdi büyük abi ve abla kuzenlere geçiyorum 
ve özgür abisi teyzeoğlu oluyor 

dayı kızı selin ablası 



dayı kızı şebnem ablamız 

ve teyze oğlu özkan abimiz


ve dayı oğlu imran abimiz var



evet biz kalabalık ve güzel bir aileyiz yeni nesil işte bu kuzenlere emanet rabbim şanslarını bahtlarını hep açık etsin meleklerim benim hepsi benim canım 



Hiç yorum yok: