10 Şubat 2014 Pazartesi

yazdan kalma günler

dolu dolu geçen yazdan bir kaç
fotomuz var
anılarda kalması gerekn güzel günlerden kalan
meleğim büyüdüğünde hatırlayacağı çocukluğunda hayal meyal
aa evet böyle olmuştu deyip tekrar tekrar bakacağı anıları olsun
diye herşeyi paylaşıyorum
ben olurum yada olmam
bugünlere beraber bakıp bak kızım böyle olmuştu derim inşllh en büyük dileğim kızımın
büyüdüğünü okuduğunu ve yuva kurduğunu görmeyi bana nasip etsin
en büyük korkum onu büyüdüğünü görememek

neyse kuzum kötü şeyler düşünmek yok bak bu yaz senle geçen bir kaç fotomuz

yazın kız kıza havuz partimizden şebnem ablan ben nida ve sen











kışa hazırlık annaneye yardım 



yazın servis beklerken 




sabah kahvaltısı pikniğinde






çılgın buğlem

yine okula hazırlık devam  


Hiç yorum yok: