18 Mart 2014 Salı

kızımın ilk mektubu

okulumuza iletişim haftasında
ptt ile posta göndermeyi öğrendiler
okulda gönderme ücreti istemişlerdi ayın 10 diyelim mesela
bnde o gün göndermedim daha vakit var diye
o günde buğlem babasından sabh haşlık istedi bildiğimiz
baba bana para ver haşlığım olsun diyerekten
babası da  okuldan sonra birşey alabilirsin diye verdi
montunun cebine koydu

okulda da öğretmeni mektup için para getirenler verebilir demiş
benim meleğimde
montunun cebinden haşlığını çıkararak

'' bu benim haşlığım ama mektup için kullanabilirm'' diyerek vermiş

benim kelebeğim nasıl akıl ettin bizim hayatımızda aldığımız en güzel mektup olarak kalacak
mektubunda denizde babası ve beni çekmiş bir güneş çizmiş
dilerim tüm hayatı deniz  kadar berrak güneş kadar aydınlık olur
canım kızım ömür boyu saklayacağım

Hiç yorum yok: