19 Ağustos 2010 Perşembe

BiLMiŞŞŞ

Nerdeyse 15 günü aştı ala bişeyler yazamadım
içimi döküp rahatlayamdım canım kızımmm
hergün yepyeni bişeyle karşıma çıkıyosun
artık beni çok iyi tanıyor
ve gün geçtikçe bana bağlanıyorsun
bense sen doğduğun günden bugüne hala sana aşığımmm
sende bana olabilir ::)
doğduğunda duygularını belli edemeyeck kadr küçük olduğun içindir ki bu kadr değildin doğal olarak
şimdi işten eve gittiğimde sarılmanı, beni öpmeni
anne demeni nasıl anlatabilirmki ifade edememe kelimeler yetersiz kalır
öyle çok seviyorum ki meleğim seni
o böcük gözlerini


















bu resimdede anlamlı bakmışsın birazda sinirli bir bakış buuu
yeter beni rahat bırak çekme anne der gibisn
herşeyi ifade edebilyorsun artık
büyüyorsun
koca kız oldun sen yaa
o bakışlardaki ifadeler beni öldüryor
oyun oynarken ki ifadelerin çok komik herşeyi ağzına alma hasatalığı var
kemiriyoruz

















birde banyo macerlarımız var seninle
büyüdüğünde çok güleceksin
hastalıktan kurtulamdığın için bu seneki hayallerim suya düştü
tatile gidecektik en önemlisi havuza yada denize soktuğumzdaki tepkini çok merak ediyorduk
babamız olmadı gitmiş havuz-can simiti-deniz topu bir sürü şey almış
eee ne oldu dersin hepsi boşa gitti
şişme havuza bile sokmaya korkuyorz ancak duş alırken kovayla yetindik
belin sırtın örtsün üşüme diye kovaya sokuverdik seni
sen mi ne yaptın bak resimlerle görrr























o ayak kovaya girip çıktığı gibi emmeye çalışıyorsun
sürekli ayağa kalkıp oturyosun
aslında çok resim varda frikik vermeyelim bebeğim yeter  bu kadr...
geçen gün alperen abin doğum gününne gitmeden sana oyuncak almaya girdiğimz
mağazada alperen abinede bişeyler aldık
seni o arada aşığda ananen ,babannen ve dedenlle beraber bıraktık içeri çok sıcaktı
indiğimizde sen sallnıyoprdun bilmiş bebekken bile
sallanırken tutardın yanlardan
seni salıncaktan almaya çalıştık ama keyfini bozup gelmedin bile
eve salıncakmı alsam ne yapsam ?



















evdede oyanlırsın biraz
ama yer yok olsa hiç düşünmezdim kızım çok dar olduğu için inş büyük bir ve alırız hem odan olur hemde salıncağınn

Hiç yorum yok: