7 Ağustos 2010 Cumartesi

ŞiMDİLeRDe

bu sıralar yazacak çok şey var ama iş yoğunluğundan
evdeki yoğunluktan hiçbirşey yazamaz hale geldim
iş yeri o kadar yoğun ki ay başı faturalar -bankalar- personel giriş çıkış-maaş
hazırla derken 7si oldu yeni kendime gelebildim
evde ise hergün yeni birşeyle karşı karşıyayım
buğlemim hergün bişey öğreniyor
beni o kadar çok şaşırtıyorki
çok zeki öncelikle herşeyi çok çabuk algılıyor
hızına nasıl yetişeceğim bilmiyorum
sabahları ben işe hazırlanırken hemen oyuncaklarına dalmasına hastayım
hemn önüne veriyorum onlarla oyuna dalıyor arada kafayı kaldırıp bana
bakıyor ne yapıyor
diye
geçen hafta teyzemiz ameliyat oldu safrakesesinden
bu sıcakta zavallım hiç çekilmez ama ne yapsın
koca koca taşlar çıktı
nasıl birikmiş orada
perşembe ameliyat oldu cuma eve çıktı
bizde cumartesi teyzemize gittik
buğlem nida ablasıyla bayağı oyalandı
oynadılar tabi iki fıstık

















yanımızda valiz gibi 2 çanta
taşıyoruz
1. çantada oyuncaklar
diğer çantada cicilermiz,mamamız vs
her yere beraber gidiyoruz oyuncaklarımızla
aslında bi yönden çok seviyorum oyunaklarıyla oynayan çocuklar hep hoşuma giderdi
buğlemde inşallh hep oynar güzel güzel
bu hafta sonu zeka geliştrici bazı oyuncaklar almayı düşünyorum bakalım
zaman daha neler gösterecek bize

Hiç yorum yok: