24 Temmuz 2010 Cumartesi

BuDa SaBaH YaRaMaZlLıĞı

bu sabahın köründe oynama cabasıda nerden çıktı rüyandamı gördün kızım yaa
gece bi kaç defa uyandıktan sonra en sonuncusunda pes ettim
dedim bu doymuyor kalktım mama yaptım sabahın 6sı mamayı yedikten sonra uyuduk
nihayet
8:15e kadr tabii biz kalktığımızı her defasında hissettiği gibi yine hissetti
 babamızla biz işe gitmek için hazırlanırken uyandı bizim cadı kızımız
aldım hemn üstünü değiştrdim
çünkü her uyanmasında hatta gece bile badisini değişiyorum çok sıcak oluyor
terlemiş oluyor
değiştim fıstığımın cicisini
yatağın ucunda kullanmadığımız dönencedeki ayıcıkları izliyor onlarla konuşuyor
kucağımdan inip onlarla oynamak istıyor
baktım olmayacak  koydum beşiğine dönencenin tam altına oturttum
hemen  oynamaya başladık zaten
konuşuyoruz bişeyler diyoruz kendinimizce
döndükçe yakalıyoruz





















üff nede güzel dönüyorlar
hemen onları durdurmalıyım diyor içinden
düşünüyor
ne yapsamda şunu durdursam
hepsi indirsemde rahat rahat oynasam
yukarı bakamaktan başım döndü yawww















evet olayı çözdü
başardı sonunda
ooo ben ne yaptım böyle hepsi düştüler
inanamıyorum  süperrrr















acaba annem&babam bana kızarmı yafff
çokta kötü düştüler hepsi
ben oynama sevdasına
ne yaptım ben ??????















aman iyi yaptım diyor ohh der gibi
ne tepki vereceğiz diye hemen bize bakıyor  
bizde doğal olarak dayanamayıp tebessümle ne yaptın kızım
düştümü hepsi diyoruz
sırıtıyor tabikide
başardıya sevinçli küçük hanım
yaramazlıklara başladık zaten
gerisi gelir zaten...
işe gelmeden ayak üstü bi komiklik yaptı yine
zeytin gözlüm
daha kimbilir ne yaramazlıklar bekliyor bizi :)))

Hiç yorum yok: