23 Temmuz 2010 Cuma

SoNuNdA BaŞaRDıN BuĞLeM

Bebeklerde görürdüm hep
o minnacık
ayaklarını ağızlarına götürürlerdi
nasıl severdim o hallerini
çok hoşuma gidiyor :::))
buğlem doğduğunda  bebeklerde olan şeyleri doya doya
yaşayacağım diye nasıl seviniyordum oldum olası çok seviyorum bebekleri
hele doğduklarındaki o melek gibi kokuları yokmu bayılıyorum
hergün yeni birşey tadıyorum kızımla
bebekken o mazlum bakışlar duruşlar kendini ifade edemeyen
hareketler üff neler neler
anlatmakla bitmez
 biraz büyüdü kızım hergün yeni bir atraksiyon var biizm evde
en çok beklediğim şeyde işte bu ayak meselesiydi hahahahaha
5-6 aya girdi ne zman yapacak diye bekliyordum
5. ve 6. ayında kilolu olduğu için mi nedir goca göbüşünden
geçipde o ayaklar ağzına ulaştıramadı bi türlü
ayaklarıyla hep oynuyordu ama o ayağı alıp ağzına götürmüyordu
akşam iş dönüşü eve gittiğimde anane ve babanne uykusu gelmiş uyutmaya çalışıyordu
bende aldım kızımı odamıza gittik
yanına uzanıyorum hep öyle uyur
baktım uyumuyor
agul bugul konuşmalar
ağzından köpük çıkarmalar
de dede dede demeler çene açıldı
o arada  bana bişeyler anltıyor sürekli hiç susmuyor bağıra bağıra
sonra ayaklarıyla oynama başladı
derken
nihayet o ayağını ağzına aldı
yapabildi sonundaaa başardıııı
ama foto makinası yanımda yok diğer odada olduğu için çekemedim
neyseki akşam yine oynama esnasında tekrarladı
hemen yakaladım tabikii



ağzını biraz daha aç buğlemm
üff tamda yemelik vallaha :)))
allahım yaaaa bu bi tane hem ağzına alıyor hemde bi yandan bakıyorki annesi ne yapıyor diye
tam şebek oldu buuu















dün işte bir ilke daha  imza attık
şimdi bu hareketten bıkar
 bugün başka hareketlerle karşıma çıkar bu kız
herşeyi çok çabuk kavrıyor canının istemediği hiçbirşeyi yediremiyorum
istemezse uyutamıyorum
hatta kıyafetlerini bile giydiriken onun  psikoloji istemesi önemli yoksa
çırpınıyor o kıyafeti giymiyor
bu kadarda inatız
herşey bazen kabus oluyor bana
dün akşam uykudan uyandı karnı aç biliyorum
hemen bu aç olmasını koz bilerek çorba yediriym dedim
ne kelime yemedi illa mama verceksin ağzını öyle bi kilitkediki
açmak ne haddime
sonra zorla 5-6 mama kaşığı verdim
sonra mızır mızır mama istyor kızyor bana
yok dedim sana şimdi mamayı getirirsem sen galibiyet kazandım sanacaksın
ve başka bir gün hiçmi hiç yemeyeceksin onun için mamada yok dedim
biraz oyuna daldı babasıyla sonra
mızırdanmaya başladı unuttu başka şeylere yönlendi derken yaptım mamasını
120cc gümletti sonrada işte bu oyunlar yaptı bize
karnı doydu uykudan kalktı baba ve anne yanında oynatıyorlar daha ne olsun ki zaten ....
bunlar bana hep anı kalacak kızım şuan bile senin ilk doğduğun günleri özlüyorum
kimbilir yıllar sonra bu hallerini bundan bin  kat  daha fazla özleyeceğimi biliyorum
onun için her anını  doya doya yaşmayı nasip etsin rabbim
allahıma binlerce şükür olsun

Hiç yorum yok: