23 Temmuz 2010 Cuma

PeS eTTiN yAni

hastalıktan sonra bu kıza bi haller oldu
uyku düzeni iyice sapıttı son iki gündür gündüz uykularınıda
iyice bozdu
işten eve gidiyorum uyumamış oluyor
uyutmaya çalışıyorum yok önceki gün
köpek sesi duymuş gündüz korkmuş
galiba
 hadi dedim ondan uyumadı
akşamda bayağı mızmızlanmıştı duş aldırdım zor uyutmuştum
dünde eve gittim uyutmaya çalışıyorum uyumuyor
anane -babanne evde baktım olmadı geri gittim diğer odaya
 resmen oynamak istyor
neyse dedesi geldi bayağı oynadı
sonrada babası geldi en son 2bucukta uyanmış akşam 7ye kadr uyutamadım
ve hep oyun oynarmı insan en sonunda
odaya götürdüm babası uyutmaya çalıştı yok sesi geliyor
yalancı memeyi ağzına verdim totosunu dönmesyle gözlerinin kapanması bir oldu sonunda pes etti















5 saat oyun oynadı ve çok yoruldu bizim küçük hanım
halden hale büründü sıcak bi taraftan
yorgunluk uykusuzluk derken
bi sağa sola döndü
dünde yüz üstü yattı bende şaşrdım
yan yatar yada sırt üstü
ne kadr yorulduki yüz üstü yattığını bile farketmedi

2 yorum:

CESSA dedi ki...

ahhh kuzumm benim nasıl yorulmuş küt diye uyumuş hemen:)
cnm tracy hoggun kitabı var ya hani kkda bahsediyoduk orda diyoki bu aydan sonra gündüz uyku saatleri azalacak hatta sadece 1 kere bile uyuyabilirler diyodu.yani geçici bi durum olmayabilir:)

feyza dedi ki...

sorma canım ya o gün çok yoruldu nasıl oynadı dedesiyle felan sonrada böyle ters düşüverdi
evet doğru eskisi gibi çok uyumuyor
bende o kitaptan almak istiyorum aslında çok faydalı diyorlar