7 Temmuz 2010 Çarşamba

BiBeRoN

hergün yeni birgün diye uyanıyoruz yeniliklere açığız bu aralar ...
Çalışan insana monoton gibi görünsede aslında hergün yeniliklerle günü bitiriyoruz
Minik kelebeğim hergün yeni birşeyler öğreniyor
o öğrendikçe biz seviniyorz sanki hayatımızda hiç aguldayan gülen yada hiç çocuk görmemişcesine
aaa ne yapıyor bak felan diye şaşırıyoruz
 hergünümüz dolu dolu geçiyor
işten çıktım dün eve gittim kayınvalidem ,eltim börek felan yapmışlar yedik
içtik ev o kadr sıcak ki hadi evde oturmayalım dedik
 bizim evin yaklaşık 200mt ilerisindeki piknik alanına gittk
ailece oturduk temiz havada evin sıcaklığından birkaç saatte olsa uzak kaldık
buğlem hanımda arabasına kuruldu etrafa bakarak piknik alanına gölee doğru indik



















gezmeye gittiğimzde buğlemden mutlusunu görmezsiniz
 yolda gelene geçene gülücükler saçıyor agıldıyor bugulduyor
şımarık hareketler dizboyu zaten
arabasına bindikten sonra
20-25 dk felan izlemeyle zamn geçiyoruz sonrasında hemen uykuya dalıyoruz arabada uyumak hoşuna gidıyor
bi bakıyorum uykuya dalmış bile dünde aynısı oldu parka gittğimizde çoktan uyumuştu bile
sonra uyandı hemen karnının açıktığını belirtmeye  başladı.her acıktığında yaptığı gibi
mızmızlanmalar yerinde durmak istememeler
surat 5 karış sinirli sinirli tavırlar neyse
mamasını yaptık sonunda
hadi kızım tut biberonu kendin iç dedim eline verdim ve kendi tuttu
kaç defa denememe rağmen ilk defa kendisi içti ne kadr mutlu oldum
anlatamam
tabi bu anı ölümsüzleştrmek istedim elime foto makinasını aldım resmen poz veriyor sırıtmaya bakarmısnız














ben hep resim çektiğim için alıştı artık poz verip gülüyorr
burdada yaa yeter anne çektin daha ne çekiyosun  rahat bırak  der gibi bakıyor














artık herşeyi çok iyi biliyor  bilerek doğdu bu çocuk isteklerini dile getirebiliyor
hergün konuşuyorum uzun uzun anlatıyorum ve gerçekten dinliyor beni
bana cevap verecek gibi anlamlı anlamlı bakıyor
çok bilmiş bu benim kızım
Mamasını yedi altı değişti gülücükler saçıyor parkta oyun oynayan çocuklara çırpınıyor
sonra duramadım götrdüm parkın içine böyle bişey yok resmen atılıyor
ilk defa parkın içersine girdi çocuklar koşuştukça çırpınıyor
renkli renkli kayıncaklara salıncaklara bakıyor
edemedim ve bindirdim en sonunda
sanki yıllardır parka geliyormu gb tutması yokmu














hayır onu tutulduğunu nerden biliyosunda üstüne bindirir bindirmez tuttun sen????
bu kızla benim işim var tambir bilmiş herşeyi bilyor resmen
kimbilir bugün ,yarın aban daha ne süprizler yapacaksın
birde foto makinası elimde ikimizi çekmek isterken tam oda ellini koydu düğmeye bastı kendini çekmiş oldu bu sayede ilk fotosunu çekti benim kız
yanlışlıkda olsa  gayet başarılısn buğlem















sen benim
canımsın hergün evime neşe katan minik kelebeğimsin
o anlamlı bakışların beni mahvediyor
işten eve gittiğimde tüm yorgunluğum gidyor
yerini sadece sen alıyorsun meleğim ...
iyiki doğmuşsun iyi varsın ....

Hiç yorum yok: