6 Temmuz 2010 Salı

HaFtANın SoNu

Bu hafta sonumuz çok güzel geçti
son iki hafta sonu çok yoğun yaşadık her saatinde ayrı bi anı kaldı
ailece yani misafrlermiz babannemiz,amcamız ,yengemiz ve yiğenimiz mehmetle karış karış istanbulu gezdik
geçen hafta sonu
eminönü-kapalı çarşı-eyüp sultan camii-galata-ikea ve cevahire gittk mehmet oyun pakında dilediğince eğlendi çok mutlu oldu
ben çocukları sevindirmeyi çok seviyorum daha doğrusu insanları sevindirmeyi hep mutlu etmeyi istiyorum 
o gün mehmet o kadr çok sevindi ki yarış arabalarına-helikoptere-trene bindi çok eğlendi tabi bende
mehmetten istifade  tek binemeyeceği herşeye yanında refakatçi olarak bindim .bende çok eğlendim
tabi buğlem herşeyden habersiz böcük böcük renkli ışıklara bakıyor herşey ilgisini çekiyordu















mehmet bindikçe ağzında emzik bakınıyor
herşeye çırpınıyordu....
o gün çıkışta
ortaköy-bebek sahlindede turladık bir güzel gezdik çok yorulduk...

hafta içi iş çıkışlarında akşamlarıda değerlendirmek bu sıcakta evde oturmamak için ambarlı sahil-küçükçekmece gölü oyun parkına gittik
carrefour-real beylikdüzü derken her akşma bi yere gittik
derken geldik hafta sonuna
hafta sonu cumartesi çalışıyordum öğleden sonra eve geldim günlük ev işleri derken akşam oldu
akşam büyükçekmece sahile indik gece 1e kadar gezdik
 hımm bu arada buğlem hanım ne yapıyor diyeceksizniz
buğlem uyuyor uyanıyor arabanın içinde etrafa bakıyor
arabada sıkıldığında kucağa alıyoruz gitiğimz yerde lokantada ona mama yapıyoruz
arabada altını değiştiyoruz bi şekilde oda bizimle geziniyor
gezinti anası evde otursa olmaz yani :) eksik kalmamalı
cumartesimizide öyle  geçirdik
pazar günü güzel bi kahvaltı yaptık hep beraber
sonra saat 13:30da boğaz turuna katıldık
avcılar iskeleden kalktı  emirgana kadr sahil boyu gezerek gittik tam 2 saat sürdü
vapura bindik buğlem hanım uyudu
üst taraf heryeri açık olduğu için çok esiyordu zaten öksüyordu antibiyotik kullanıyorduk
 bende alt bölmeye inip kapalı bölgede rahat rahat oturdum
kızım da mışıl mışıl uyudu















meleğimin bu bütün gezmelerde bana zorluğu olmadı anesini hiç üzmüyor sıkıldığı zamanlarda kucağımıza aldk
vapurda dışarsı çok estiği için sürekli içeride oyaladık
uyandıktan hemen sonra altını değiştm mamasını yedirdim ve
2 saat sonunda emirgan da sahile indi vapurumuz bizde emirgan korusuna gitmeye karar verdik
en yakında yerde yemeğimiz yedik ve koruya doğru yürüdük
tertemiz bir havası var yemyeşil insan saatlerce uzanmak istıyor deliksiz uyumak istyor
buğlem havanın temizlğini
o doğa harikasının içinde bizim yapmak isteyipde yapamadığımı şeyi
yeni uyanmasına rağmen hiç kaçırmadı
 ve derin bi uykuya daldı kuş sesleri arasında ...
bende oturdum çimenlere ohh stress attım kuş sesleri dinledim ferah bir esinti süperdiiii















emirgan korusunda 2 saat kaldıktan sonra tekrar vapura bindik istikamet avcılar
yine sahil boyu istanbulun tüm güzelliklerini görmek insanı rahatlatıyordu denizin içinde
martılara simit attık
ben oldum olası boğaz turlarını çok severim eşim ve benim en büyük hayalimiz
deniz yoluyla tatil yapmak inş .bu isteğimiz gerçekleşir :))

boğaz turundan bir kaç foto karesi ile özetliyelim


















emirgana varmadan uyandıktan sonra ki yaptığımız şebekliklerin haddi hesabı yok bı kız tam bir fırlama
gülüşüne kurban olurum
allahım sana binlerce şükür böyle bir evlat bana nasip ettğin için



















vapurdaki herkes sevmeye geliyor bu çocuğu
nazar değecek diye sürekli içimden dua okuyorum önündne geçn yanından geçen herkese uzanmak istyor gülücükler saçıyor
mink kelebeğim her gün biraz daha büyüdüğünü görmek beni o kadr mutlu ediyorki
bunu asla tarif edemem
artık burda yetmiyor gülücükler kahkalarla gülüyoruz


sen çok şebeksin buğlem
buğlem uyudukça babannesine bırakıp biz etrafı izlemey dışarı çıktık
hava çok güzel deniz masmavi birazda olsa stres attım



çok güzel bi gün geçirdk gerçekten
saat :19:25 civarı avcılar iskelesindeydik


deniz havası biraz yordu bizi
bir yandan uyku bastırdı bile
doğru eve gittik ...
geçen haftanın sonu bu kareyle sonlandı
bu hafta sonumuzda böyle dolu dolu geçti.....

Hiç yorum yok: