14 Eylül 2010 Salı

YoRuLdUm GaLiBa

hiçbirşey yapasım yok
ne iş, ne güç ,ne gezme nede başka birşey
kaç gün oldu buraya bir kaç şey yazmak istedim
özellikle ilk bayramımız nasıl geçti
birkaç cümleyle özetlemek isterdim
o bile içimden gelmiyor
sebebi yok gibi görünüyor
beyin yorgunluğu dışında
evde yaşadığım hiçbir huzursuzluk yok
işde malum iş ne kadar huzurlu olursa bir o kadar huzurlu işte
iş için daha fazlasını beklemek zaten anlamsız..
bayramı daha sonra güzel bi şekilde buraya yazarım inşallh.
beyin yorgunlluğu çok zor ne biliym
uzak bi yerlere gidip kafamı dinlemek istıyorum
sürekli gittiğim tatil yerinde gezmekde değil amacım
telefonlar kapalı
kimseden görüşmeden
kızım ve eşimle birlkte kafamı dinlemek
çok mu bişey istiyorum ben ?
doğum öncesi 15 gün dinlenirm diye hayal kurdum hep
ama izne çıkma sürecinden sonra
3,gün meleğim doğdu
sonra lohusalık
doğum sonrası sarılık yaşadık yaklaşık 2 ay
her saat başı kalk uyku yok derken
tam düzeldik
haydeeeee tatile derken
işten çağrıldım ve işe başladım
başlayalı yaklaşık 6 ay oldu
ve ben bu bayram tatil yaparım derken yine gidemedik
darısı kurban bayramına o zamana kadar depresyona girmezsem gideriz ...

Hiç yorum yok: