18 Kasım 2011 Cuma

yazdan kalan birkaç foto ...

bu kız tam bir fırlama
ne zaman ne yapacağımız belli olmuyor bizim
caiollu izliyordu mutfaktan geldim
gözlüğü takmış caillouyu izliyordu














kızım evde takılmaz dediğimde halde çıkarmadı tabiki günboyu gözlüklü gezindik durduk



















sonra yemek zamanı geldi ve yine gözlük gözümüzde
ama biraz çıkar dediğimde alıp kafasına taktı iyimi ...




ne biliyorsun sen...
gözlüğü oraya takmayı ne biliyorsun...





bu fotoda antrede koltuğu oturmuş babasının defterini karalıyor














yaz ortası annenenin evindeyiz tokattan gelcekler die annaneye& dedeye yemek hazırlıyoruz..
yalnız ben yemek hazırlıyorum buğlemde çayları hazırlayor...
bardak sayısına bakılırsa
görünüşte çok kalabalık olacağız galibaa...








işte bu foto tv keyfimizi gösteriyor
burda pepeyi izliyoruzz
yada caillouyu...
rahatımızı kimse bozmasın...











bi sabah sesine uyandım odasına koştum komidinine tırmanmış üstünde kalan paketteki jelibonu açmış yiyor
ne ara uyandım
sesszice paketi nasıl açtın..
aç karnına jelibonun hepsi bittiiii













tabi bu anları kaçırırmı annesi...
anı kalsın...








bu fotodada akşam yemeği sonrası hatta ramazan ayıydı iftarımız yaptık babamızla içeri geçtik
ağırlaştık tabii çay içiyorduk
tabi bi ara sessizlk oldu 5dk gibi tabi bu süreç..
anladık bişeyler karıştıryor
geldik kızım tabureyi almış mutfağı temizliyor
annesi temizleyemiş...







gezmedeyiz nida ablası ve arkadaşı cafede oturuyorlar
buğlemde aralarında tipe baksanıza
ne diyosunu siz ?
der gibi bakıyor....










yaz boyu evin içinde kurulu olan çadırımızz...
buğlemin evi....

3 yorum:

Anindayorum.com (Abraham) dedi ki...

maşaallah allah güzel annesine ve babasına bağışlasın

İkiz Annesi dedi ki...

Çok tatlı çok 41 kere maşallah:)

feyza dedi ki...

TEŞEKKÜRLER :)