14 Kasım 2011 Pazartesi

UzUn Bir Aradan sonra merhabaa

uzun bir ara verdik blogumuza ama herşeyi not aldık kızımla...
herşeyi blogumuzda paylaşacağız nasip olursa
en son blogumda paylaşımdan sonraki bu süreçte
işten ayrıldım 5-6 aydır evdeydim kızımla doya doya zaman geçirdik
evimize taşındık ,gezdik,eğlendik dolu dolu yaşadık herşeyi
yeni evimize net bağlatmadım kızıma zaman ayırdım
1sn bile boş geçirmemem lazımdı  ona doymam bu fırsatı ,zamanımı başka şeylere harcamamam lazımdı
ve öylede oldu ...
bugün yeni işeme başladım meleğimden ayrı ilk günüm onu şimdiden özledim
zaman ne çabuk geçti uzun bi dönem çalışmayı düşünüyorum 5 yıl kadar..
sonrasında
çalışmayıp kızımın oku dönemnde evde olup onla ilgilenmeyi ve ona bir kardeş istiyorum o yüzden kızımla böyle uzun beraber olacağımız günlere çok var :(
sadece izin günlerinde beraber olacağız
herşeyin hayırlısı onun gelceği için şuan ondan ayrıyım
büyüdüğünde beni anlayacağını biliyorum...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhabalar, maşAllah çok tatlı bebiş, Allah bağışlasın:) bloğunuz da öyle çok cici:) ve ben de sizi kendi bloğuma beklerim.
http://www.tuubasah.blogspot.com
www.LensMarket.Com