27 Mayıs 2011 Cuma

Taşınıyoruzz..

evet yarın en sonunda taşınıyorum çok şükür
o kadar çok yoruldum ki son 1 aydır her akşam,her hafta sonu
bitmek bilmeyen işlerden
 hergün tamamladım derken çıkan eksiklerinden
ev tadilatını bitiremeyen ustalardan
denilen tarihde gelmeyen mobilyalardan
dahada sayamadığım birçok şeyden
herşeyden yoruldummm...
dahada yorulacağım ilerde bugün izin alıp eve gideceğim o kadar çok eksik varki
onları tamamlayacağım yarın taşıma nakliyat firması gelmeden evi birazda olsa toplamam lazım
yeni evi bugün kadın temizliyor ablam başında
yarında kimbilir nelerle karşılacağım ? neler olacak ?
ne kadar çok yorulacağımı tahmin edebiliyorum
şimdiden yorgunum allahım bana sabır versin
birde kızım hasta 4 gündür ishal ve ateş birlkte bu arada onunlada uğraşıyorum
dr kontrolü vs inş oda en kısa zmanda düzelir...

Hiç yorum yok: