4 Mayıs 2011 Çarşamba

SaÇLaRıMıZ DiTTiiii

saçlarımız dittiiii
kestirdim suçlusu benim...
uzun zamandır düşünüyordum sıfıra felan vurdurmak
 aklımın ucundan bile geçmiyordu
koltuğu oturduğunda oyuncaklar vs oyalayacak şeyler verdik ama nafile
makası alıp toplamaya başladğı an itibariyle çılgın kız çırpınmaya
ağlamaya başladı ve sonuç
'sıfıra vurun yoksa yamuk yumuk olacak' dedim
ve zorla 4 kişi saçlarını kestrdik
pişman mıyım ? aslında hem pişmanım ,hem değilim
ilerde içime dert olmayacak çünkü kestrdim sıklaşmadı diye kendimi teselli edeceğim
 şuan kel oğlan gibi oldu olsun
badem yağı ile besleyerek yaza kadar uzatacağız kızımın saçları inşallh  lüle lüle olacak...
bu saçının son hali arkadan zar zor bağlanıyordu yanlardan çıkıyordu
birde önden 1 palmiyelik bağlanıyordu çok dağılmıştı sanırım
iyi oldu kestirmem

                                                      saçlarımızı kestirmeye gidiyoruz
ve kestirdik aynaya ilk baktığımız an ve şaşkınlığımız kıyamam sana meleğim ...

tabi banyodan sonra artık yeni saçlara alıştık dil çıkartyoruz şebeklikler yapıyoruz

akşam yemeğini yedik yemek o kadr hoşumuza gittiki tabağı yalıyoruz :)))

Hiç yorum yok: