4 Mayıs 2011 Çarşamba

OyUn GuRuBu BuĞLeM Ve ArKaDaŞLaRı

23 Nisan çocuk bayramınında  ocak anneleri grubumuzdan
yaklaşık 2 yıldır tanışdığımz bir kaç arkadaşımızla beraber 23 nisanda çocuklarımızı
sevindirelim hem tanışalım, hem çocukalrımız beraber oynasın dedik ve cevahirde buluştuk ...
önce kafede oturup çaylarımızı yudumladık(ben ne çay yudumlayabildim ne pasta yiyebildim o ayrı bir mesele) buğlem diğer çocuklar uslu uslu bebk arabsında otururken yerinde 2dk durmadan bi sağa bi sola kaçışıverdi .
kafenin arkasındaki esse mağazasına kafayı taktı ee kız çocuğu işte ...
sonra oradan kanyon oyun parkına geçmeye karar verdik
metro ile kanyona gittik
doğru oyun alanına salıverdik çok sevindiler doya doya oynadılar
bayağı yoruldum buğlemden çok yoruldum diyebilirm
oyun alanı dahil o güzel annişlerle sohbet etmeye zamanım olmadı
çünkü hep buğlemin peşinde koşmaktan
yan yana gelemadik ama herşey çok güzeldi
oyun gurubu buluşmasından sonra ben kanyondan ayrılmak zorunda kaldım
çünkü metrobüsle eve dönecektim ve buğlem çok yorulmuştu uykusu gelmişti
huysuzluk hat safhada olduğum için ereken ayrıldım yinede herşey çok güzeldi
eymen ve annesi derya'ya
ege ve  annesi irem'e
zeynep naz ve annesi gülay'a
kuzey ve annesi aslı'ya
bizimle buluşup güzel vakit geçirdiğimiz için kızım ve ben çok teşekkür ediyoruz...











                                                     metrodayız...







bir sonraki buluşmalarımız daha bol sohbetli ve daha kalablık olur inşlahh

Hiç yorum yok: