30 Mart 2012 Cuma

güne kötü başladık

bugün güne kötü başladım
saat 6da buğlemin ağlama sesiyle kalktık
yanımıza geldi ama uyuyamadı çocuğum öksürükten harap bitap oldu
1 aydır içtiğimiz antibiyotikler hiç fayda etmedi bugün yine götüreceğim
sabah 7bucukta kucağımda  uyuyakaldı 8de geri uyandırdım
çünkü okula gidecekti zorla uyandı
çok ağladı uykum uykum diye
kahretsin o kadar çaresizdimki o öyle dedikçe
cevap bile veremedim sessiz sessiz içten içe içim sızlayarak
oda meleğim benim ağlarak giyindi kıyafetlerini
bu yaşta ki çocuğa  tamam bugün gitme bile deme şansımın olmadığını
işe gider gibi gitmesi gerektiğini diyemeden
bu yaşta bu şansızlığıyla bindirdim servise
2 yaşındaki bu hayat yükü omuzlarında  ağlayarak
 bana beni bırakma dercesine
camdan bakarak gittii
bense 8bucuktan beri ağlıyorum bugün bana bitmez artık
hata mı yaptım erken verdim bu yaz aylarınıda geçirsemiydim
ne olduğunu inanın bnde bilmiyorum
rabbim doğru yolu bize göstersin



Hiç yorum yok: