14 Eylül 2012 Cuma

yeni okul dönemimiz(kreş) hayırlı olsun

yeni okul dönemimiz hayırlı olsun
eylül ayı ilk haftası itibariyle yaz okulumuz bitti ve yeni döneme başladık
kızımın öğretmeni değişti bir üst sınıfa terfi olduk:)
artık çok sevdiğimiz hep öğretmeni o olsun diye içimden geçirdiğim
tatlımı tatlı okulun en eski ,en tecrübeli öğretmenlerinden tuğçe öğretmenimiz
artık bizim öğretmenimiz oldu
buğlemin deyimiyle yupppiii ben artık 3 yaş sınıfındayım tuğçe benim şınıfımda :))))
allahım nazarlardan korusun şu 2 aydır çk çok iyiyiz
 kreş başlangıcının ilk günleri neler yaşadık
onu zor atlattık derken hastalık yakamıza öyle bi yapıştıki sormayın
 yaz okulu ve hastalıklar artınca koca bir yaz zehir oldu yavrumada banada
hadi beni geçtim ona bişey olmasın o mutlu olsunda
kızım çok perişan oldu
geziler,havuz,atma binme,piknikler vs hiç zevk alamdı 3 gün gittiyse 5 gün evdeydi
tam atlattık okul bitti
bu dönemde okula gitmek istememe
ateş,huysuzluk okula bırakırken geri gelme vs derken
okulu istemez oldu
sonra eski öğretmenimiz gitti
hastalıklar azaldı bitti derken okula koşa koşa gider olduk ki
hatta şarkılar ,oyunlar,bale yapmalar vs
nasıl bi değişim yaşadık size anlatamam
nasıl mutlu geliyoruz ,artık okul kapısından geri gelip bacaklara yapışmıyoruz :)
maşallh süphanallah diyorum başkad bişey demiyorum nazar değmesin kuzuma
yeni dönemin ilk haftasından
faaliyetler gelmeye başladı hergün bir faaliyet resim çalışması
ebru çalışmaları ,eğlenceler,şarkılar büyük bir hızla başladık
bu hafata olan  bir doğum günü partisinden bi kaç foto var onu paylaşacğım
ilk fotoda buğlemin bakışlara dikkat sağdan mor t-shırti kelebek suratlı melek işte o benim meleğim
 buradada yarış yapıyolar evde hep heves edip yapardı nihayet yarışa katılmış


buradada dans ediyolar şımarmaktan ağzının mimiğine bakarmısınız

öğretmenler eşliğinde dans

buradada öğretmenin hemn arkasında :)


ebru çalışması

inş yarında tüm faaliyetlerini çekip bloga atacağım ..hayırlı ,sağlıklı,mutlu hastalıksız yeni dönemler diliyorum herkese




Hiç yorum yok: