4 Aralık 2012 Salı

BuĞLeM'İN KrEş mAcErAlArı 2

uzun zamandır yaz(a)mıyorum
yeni değil ama mayısta başladığım iş yerinde kendi sistemimi bir türlü oturtamadım ne yazık ki
ve benden sonra ayağım nasıl uğurlu geldiyse %100 artışla nefes alamıyorum :)
buğlişim kreşe devam ediyor o kadr değişti ki
o kadar büyüdü ki kelimelerine yetişemiyorum 
bloga ilk neler dedi anne dedi,baba dedi diye yazarken şimdi 
ingilizce şarkılar söylüyor 
tabi ki kreşe gitmenin zorluklarını yaşıyoruz
her gün sabah 7:30da evden çıkıyoruz akşam 17:30 gb babamız alıyor kreşten yani normal bir 
çalışan gb aynı düzende gidip geliyoryz
arada dinlenme amaçlı cuma günleri annaneye bırakıyoruz
tabi hem annemler mutlu oluyor bu duruma hem biz
uzun bi süreçten sonra kreş fotoları ile açıklamalarıyla bi kaç foto paylaşacağım 

okulda 5yaş sınıf öğretmenimiz Melek öğretmenimiz var buğlem okula ilk başladğı gnden bu güne sevgisini
bir öğrtmn değilde anne olarak kızıma hissettirdi ve şuan buğlem melek öğtrmn diyor başka bişey demiyor
geçen sabah facebook açtığımda karşımda 90a yakın fotoğraf ve hepsi benim meleğim buğlemime aitti ...melek hanım buğlemimden kareler diye bir albüm oluştrmuş ve kreşteki herhalini çekmişti o kadr duygulandım ki sabah sabah beni gözyaşlarına boğdu
melek hanıma sonsuz teşekkürler rabbim ona da hayırlı buğlem gb bir sevimli kız çocuğu nasip etsim 


kukla gösteri poyrazla



yine melek hanımın kreşte öğlen uykusunda çektiği bir foto 





sınıf arkadaşları poyraz-demir ve görkem


hayvanları koruma günü yürüyüşü



düşünceli bakışlar



heceeeeee

sınıfında arkadaşıyla gülüşürken


o nanakları ne yapsam ki bilemedim


 kitap okuyor


poyraz ve buğlem böyle içten bir gülüş olabilir mi

 canım kızım meleğimmm





iplik boyama çalışması




kmibilir ne düşünyorsun annem



kek yapıyoruz





 benim aşkım bu aşkımmmmmm


Hiç yorum yok: