28 Aralık 2012 Cuma

BuĞLeM 3 YaŞıNdA



Nasıl bir duygu
nasıl bir sevinç
nasıl bir mutluluk
tarifi yok inanın yok 
her anne bilir bu duyguyu
içinde evlat sevgisi olan her anne gibi bende çok 
heyecanlı ,çok sevinçli dolu dolu bir gün geçirdim
meleğim büyüdü de okulda doğum günü oldu 
ne denir ki hem duygu yüklüydüm büyümesinin 

hayatıma renk katmasının 3.yılı..ilk doğduğun gün..
Meleğim seni kucağıma aldığım ilk günü hatırlıyorum
minnacık ellerin ile bana dokunduğu ilk anı 
öyle içimi ısıtan bir dokunuş ki 
hiç unutamıyorum ...
ilk banyonu,ilk gülüşünü
ilk anne demeni,ilk yürüyüşünü,ilk baba demeni
daha sayamadığım bir çok ilkini...
 ne çabuk geçti zaman
1 yaş ,2 yaş derken şimdi 
3.yaş gününü kutladık.. hayatımıza neşe kattın ,huzur kattın
en umutsuz ,en yorgun,hasta ,en  mutsuz anımda 
yanıma gelip bana sarılarak ''annejim ne oydu şeni çok şeviyorum,haştamışın''
dediğin anlarda her şeyi unutup yüzümde ki tebessüm ile   iyi varsın meleğim,balım diyerek 
sana sarılmak dünyanın en paha biçilmez kelimelerle ifade edilmez
bir duygusu kelebeğim...
sen yuvamıza neşe ,sevinç,huzur kattın dilerim ki rabbim seni bizden, bizi senden bir ömür boyu ayırmasın hep birlikte olalım .dilerim ki hep mutlu ol,istediğin hayal ettiklerin seninle olsun ..hayatında hep bir hedefin,amacın,merhametin,dürüstlüğün ,hayalin ve yanında ailen, güvendiğin dostların olsun ..hayat hep sana neşe ve huzur getirsin..iyi ki varsın ,iyi ki benim kızım olmuşsun senin gibi bir evladım olduğu için gurur duyuyorum ..rabbim seni nazarlardan korusun iyi ki doğdun meleğim ..iyi ki varsın MİNİK KELEBEĞİM


doğum gününden bir kaç foto paylaşacağım ne kadr mutlu ne kdr sevinçliydin meleğimmmmm,



























































okul eğlenceğimzde bize katılan,hediyeleri ile kızımı mutlu eden herkese çok teşekkür ediyorum iyi varsınız 
buğliş ve ben sizi çok öpüyoruz 





Hiç yorum yok: