17 Aralık 2012 Pazartesi

3 yıl önce bugün

3 Yıl önce bugün
güne  sessiz başladım günlerin yorgunluğu üzerimde
izine ayrılmanın 3. günü ve sonsuz
rahatlığı evimde kahvaltımı yaptım
eşimle çarşıya çıktık ,eksikleri tamamladık
sahile inip bir şeyler içtik
son kez 2 kişi olarak  gezmeye çıktık
olacaklardan habersizce...
akşam oldu kuzenimle ben yemeğimizi yedik
keyfimizi yaptık meyveydi vs..doğum şekerlerini hazırladık sonrasında gece tam yatmaya hazırlanırken
meleğim artık oradan kurtulmanın yanımda olmak istediğinin sinyallerini verdi
evet tam bugün 17.12.2009 saat 22:45de
eşimi aradım ve hastaneye gittik
12de muayene ve nstden çıktım kontrollerde doğum başladığı
yalnız normal doğum olamayacağı ameliyata alınmam gerek denildi
ama kan testinde şeker oranı ameliyata girmeme imkan vermediği için sabahı bekledik
ve 17 aralık bitti kuzum 18 aralık sabahı bize merhaba dedi....
doğumundan sonra 2.kez 17 aralık tarihini yaşıyorum
 benim meleğim
sana şuan ne yazsam yetersiz kalı duygularımı ifade etmeye
bir gün gelecek ben yanında olurmuyum ,olmazmıyım bilmiyorum ama
yazdıklarımı okuyacaksın ...
sen benim
yaşama sebebimsin
ilk heyecanım ,
 17. aralık 2009daki kdr heyecanlıyım şu anda da
bir o kadar mutluyum
ne yazsam ki
ne desem ki
kelimeler sana yetersiz kalıyor minik kelebeğim
17 aralık demek bile beni heyecanladırıyor
seni o kadar çok seviyorum ki
her anne gibi içime kokunu çektiğim an hastalığım,stresim,sinirim
her şeyi unutuyorum
iyi doğdun iyiki minik kelebeğim oldun
daha nice beraber 17 aralıklar geçiririz meleğim
seni çok çok seven annen


12.12.2012 tarihinden hatıra bir foto meleğim işte sen bu kadar içten gülen,bu kadar şebek,bu kadar mutluluk saçıyorsun..mutlu hayatımızın kahramanısın




Hiç yorum yok: