28 Aralık 2010 Salı

1 YaŞ DokToR KoNtRoLÜ

1 yaşımıza geldik hoş güzel
doğum günümüzüde atlattık  ama bunun birde sonrası var dimi ?
sonrası derken ????
1 yaş aşımız üfff kabus gibi
bırakın buğlemi asıl bana kabus
o iğnenin cozzzz diye bacağına batması o andaki yüz ifadesi içimi burkuyor
en son haziranda iğnemizi olduk
geçen cuma ben tam izin alacakken iş arkadaşımın amcası vefat etti ve işten çıkamadım
babamız izin alıp gitti aşılarımı vurdurmuş
ilk aşı için sedyeye yattığında
anlamlı anlamlı bakmış babasına
beni niye bıraktın dercesine
sonra iğne yapıldığı an ağlamay başlamış
neyseki bu ağlama faslı
vurunduktan sonra kapıdan dışarı çıkınca bitiyor
çok şükür ya mızmız ağlasa ne yapardık bilmyorum
sonra eve gelmişler 2 gibi uyumuş
4de uyanmış
ben 6da eve gittiğimde herşey normaldi
sanki iğne olan başka bi çocuk
buğlemde  bir enerji patlaması yaşanmış olabilrmiydi?
yada yediği birşeylerin mi etkisi vardı anlamadım
benide gördü hepten şımarıklığa geçti
her zaman olduğu gibi ateşsiz bi şekilde atlattık
allaha binlerce şükür ki
aşı sonrası hiç ateşimiz olmadı
Bunuda atlattık :)
1  yaş sonrası yemek menüsü ne gelince
devam sütünü kaldırıyoruz
 artık sadece akşamları süt verin
uykudan önce diğer öğünlerde yemek ,çorba,yoğurt artık
herşey verebilirsinz demiş
 ben zaten yakalaşık 5 aydır tüm yemeklerden tattırıyorum
tam bir ekmek delisi ekmek yemek istiyor
yoğurtlu tüm yemekleri bayılarak yiyoruz
yemek konusunda sıkıntı yaşayacağımı sanmiıyorum.
6.aydan sonraki rejimimiz boşa çıkmadı bu ay tam normallerde seyretti
kilomuz son 3 aydır normalede döndük
eğer buna engel olmasaydık obezite hastalığına
kapı açmış olabilirdik de .
sonuç olrak herşey gayet güzel inşallah hep böyle devam eder...

12.ay bilgilerimz ise 12050 kg -78cm


Hiç yorum yok: