25 Aralık 2010 Cumartesi

Eğitici Laptopumuz

evdeki bilgisayara saldırmaktan
kendini alamayan
mause eline aldıktan sonra ağzına götürüp kemiren,
minnacık o parmaklarıyla
yazıyormuş gibi tuşlara basan
ekrana kadar çıkıp eli izi yapan
hatta ekranı yalayan
bir kızım var benim :)))
ona eğitici laptop almayı düşünüyordum
ama biraz zman geçsin anlayabilecği zman alırım derken
facebook anneleri grubundan çok sevdiğim bir arkadaşım
buğleme doğum günü  hediyesi olarak
sünger boblu türkçe konuşan laptop göndermiş
burdanda derya teyzemize çok teşekkür ediyoruz
buğelm çok sevdi ilk gördüğün andaki sevincini size anlatamam
ayyy ayyy diye bağırmalarmı dersiniz
gülmeler mi
hemen fotosunu çektim ama tam yetişemedim


Bu laptop olayından sonra sanki bilgisayarın peşini  bıraktı
yada bana mı öyle geliyor?
müzik bölümünde çaldıktan sonra doğal aolarkatan bitiyor ve sesli olarak 1 tuşa basınıız diyor
buğlem hemen 1 tuşa basıyor hatta yetmiyor
4-5-6 tuşa birden basıyor çok hoşuna gitti
ama çok hor kullandığı için arada çıkarıyorum az oynuyor geri kaldırıyorum sanırım
4-5 ay sonra tam anlamıyla kullanmaya başlayacak diye düşünüyorum
biraz daha aklı sardıkça eğitici olacağını düşünüyorum

Hiç yorum yok: