25 Aralık 2010 Cumartesi

Montesori eğitimi

Çok uzun süredir arkadaş grubumda
söylenti halinde dolanan
1 yaşına geldiğimde uygulayacağım diye bahsediliyordu
uzun süredirde takip ediyorum sanırım uygulamanın zamanı geldi :)
bu hafta sonu evde ara bul makinası şağaıdaki blogta ayrıntısı var
birde açılır çerçeve yapmayı düşünüyorum
http://montessoriegitimi.blogspot.com/
geçen hafta sepet hazırladım
içine 1 adet tarak, üzerinde küçük bebek olan kalem
renkli notluk,2 tane pet şişe kapağı,eski küçük pembe cüzdan
eski oyuncağın üzerindeki kırılan  tavşan,plastik kaşıkla
birde nida ablasının küçük plastik tencere kapağını sepete koyu
geldim karşısına
oturduk şaşırdı nerde olmadık şey o buğlemin elindeydi
şimdi ise alışılmışlığın dışında oyuncaklar vardı karşısında
sevindi bayağıda oyalandı
bunlarla oynamız 2 saat sürdü diyebilirim
bende bu arada işlerimi tamamladım
her zaman değişik şeyler yapmak istiyorlar çocuklar
 nerde olmadık
plastik süzgeç
nerde tabak
nerde dolap içi
sehba altı oyun evi zaten
nerde çanta vs varsa oralara  saldırıyor
okuduğum bilgilere göre keşfetme dönemi çok önemli
bu yüzden elimden geldiği kadar
farklı şeylere yönlendirmeyi düşünüyorum
inşallh başarılı olurum
montesoriyi takip etmeye devam edeceğim sanırım

Hiç yorum yok: