21 Haziran 2010 Pazartesi

6. aYıMıZ

Doğmadan önce hamileyken yani
bi 4 aylık olsam 7aylık olsam-8 aylık olsam
son ayıma girsem deyip duruyordum hep
sonra doğum oldu
20 si çıksa 40ı çıksa kırklansak dedim
onlarda geçti 6 aylık olsak ek gıdaya geçsek
derken 6.aya geldik
buğlem annesinden ayrılalrı 2 ay oldu bi düzen kurduk kızımlan geçinip gidiyoruz
bu ay çok hareketlendik ne oturmak istıyoruz ne de yerimizde yatıyoruz
ayakta durcaz ondan iyisi yok dünyalar onun oluyor hep ayakta dursun
yada hep biri onunla konuşsun
annesi gibi çenesiz olcak bu çocuk akşamları hiç çene durmuyor
yatarkende keyfini asla bozmaz yerde ferah ferah bacaklar ayırır deeyin keyfine


burda tv ye bakıyor pür dikkat

bu ay ek gıdaya geçtik  ara öğün olarak
yoğurt-çorba ve meyve püresi yediriyoruz
ama bizm kız hem onu yemek istıyor hemde mamayı her öğün içmek yada emmek istıyor
yani ek gıda ona yemek öncesi ara sıcak gibi bişey oluyor galiba
yanına uzandığımda bakışları beni mahvediyor
elleriyle yüzümü okşuyor hatta yan dönüp sarılıyor o öyle yaptıkça  
sürekli öpmek sarılmak istiyorum
evlat nasıl bişeymiş nasıl farklımış yaa kesinlke tarif edemiyorum
melum melum bakışlara bakarmısnız
yanında uzanıyorum burda  





bu pek masum değil şaşkın ördek

çok yaramaz değil benim kızım ama damarı tuttumu ondan cadısı yok .genelde ona zamn ayırdığım içnmi bilmem ama pek bi uysal oyun oynadıktan sonra özellkle yoruluyor mamayı içiyor ve uykuya dalıyor
.günde 1 saat boğuşuyoruz sarılıyoruz .günler nasıl geçiyor nasıl büyüyor anlamıyorum
bi kaç resimle bu ayı tamamlamak istıyorum işte benim kızım 6.ayındaki bazı günlerinden kareler





burdada dayımızn cafe açılışına gittik pek bi rahat ortam yattık yuvarlandık temiz hava doya doya uyuduk
mama yedik buğlem pek bi keyifliydi çocuklar çoktu onları izledi şaşkın şaşkın
yanına geldikçe onlara dokunmak istedi
koşturan insanlar  müzik sesi ,ağaçların verdiği ferahlık ona çok iyi geldi 

 
nida ablamızı çok seviyoruz

babamızla beraber salıncakta keyfimizede diyecek yok yani


yerim o bakışlarını fıstığım benim

Bu ay daha salıncağa sığmıyoruz son binişlerimizdi artık büyük lmalı yoksa sığamıyoruz tartmıyor


O kadar resim çok ki yüklemekle bitmez .canım kızım bu ayıda geride bıraktık ....

22.06.2010da aşımız var hemde kontrolümüz bakalım kaç kilo oldu boyu ne kadar uzadı en önemlisi sağlığı ne durumda bakalım
inşallh ateşi çıkmaz
bundan sonra artık 7 aylığız :)))






Hiç yorum yok: