24 Haziran 2010 Perşembe

HiÇ KiMsEnİN yAğMuRuN BiLe BöYLe KüÇük eLLeRi YoKtu

Hiç kimsenin yağmurun bile  böyle küçük elleri yoktu ....
bayılıyorum bu ellere doğduğu gün bile eldivenini çıkarıp ellerine bakmıştım
bebeklerin elleri çok şeker oluyor
şuna baksana yumuk yumuk yeyim o elleri
ileride açıp baktığında bu mink elleri göreceksin kızım minnacık beyaz yumuk paymakların
ayaklayın yumuk yumuk



ne laka anne ayaklarımı ellerimi nie çektin diyeceksin belkide ama çok hoşuma gidyor
hergün bu miniklik biraz daha, biraz daha derken kayboluyor yerini büyümeye bırakıyor bende büyümeden ölümsüzleştirmek istedim :)

3 yorum:

CESSA dedi ki...

çok tatlı kuzucuğun minik minik :)yerim onuuu.
canım bende blog yaptım tavsiyene uyarak:)
http://unaleymen.blogspot.com/
beklerim...

sebo dedi ki...

hAlam - buğlem'im ..
seviyorum siziii
<3 <3 <3

feyza dedi ki...

cessa blogun çok güzel olmuş canım eymen çok şeker :)

şeboşum bende seni çok seviyorum hemde çok .buğlemde şebnem ablasını çok seviyor