15 Haziran 2010 Salı

Adı MeRcİmEkTi

Kanatsız Meleğim..

seninle 2009 İlk Baharında Başladı Yolculuğumuz ...

Yaz kendini iyice hissettirmeye başlamıştı işe gitmeye hazırlanıyordum bir yandanda

acaba diyordum ?

10 günü devirmiştim olamaz diyordum kendimi hiç hazır hissetmiyordum

hep düşüncem

ilk baharda doğan bahar bebeğim olsun kış bebeği ise hiç aklıma bile gelmiyordu

artık bir test almayalıydım ...

işe giderken eczaneye uğradım akşam eve döndüğümde çift çizgiyi gördüm

tarihi ise 07.05.2009du

öyle şaşkındım ki nasıl olur deyip duruyordum

Doktora gitmak için hiç acele etmedim kesin emin olmak istıyordum

27.05.2009da artık dr gitmenin zamanı gelmişti

pazar günüydü babanda bende izinlydik

dr randevu aldık ve hastanenin yolunu tuttuk

3 kişi baban -ben -nuray teyzen pardon birde sen 4 kişi doktordayız

o kadr heyecanlıyım ki .sadece kendi testimle gebelğimi teşhis ettim

ilk defa dr ağzından cıkacak cümleyi sabırsızlıkla bekliyordum

ve dr evet kese görüldü gebesiniz dedi

o ses hiç kulaklarımdan gitmyor

o kadr mutluydumki

sevinçle babanla birbirimize baktık gülüştük ::::::::))

herşey normal o ara biraz yoğun geçtiği için yorulmuştum sadece ayaklarımı uzatıp dinlenmem gerektiğini söyledi

ve seni gösterdi

o sırada nuray teyzen

aaa mercimek kadar dedi

gerçektende mercimek kadardın .minnacıktın orada hayata sıkı sıkı tutunmaya çalışıyordun

doğana kadr hep mercimek olarak kaldı ismin

mercimek büyüyor

mercimek tekmeliyor

mercimek 3 aylık

mercimke 6 aylık

diyerek 8 ayı tamamladık

ve hep AdIn MeRcİmEkTi....

Hiç yorum yok: