16 Haziran 2010 Çarşamba

GüNLeRdEn 18 aRaLıK 2009

Doktorlar eşim,dostum,arkadaşım ne derse desin
içimden bir ses hep 17 aralık diyordu
17.12.2009 sabahı uyandım o gün ekrem işe 17:00de gitcekti
daha doğrusu iş başı saati 18:00di
sabah biraz geç kalktık güzel bir kahvaltı yaptık
içim daralıyordu ev bana o gün dar geliyordu
son hazırlıklarım vardı şekerlerin kalanlarını yapcaktım ve dışarda yapcağım işler vardı kredi kartlarımı yatırcaktım ufak tefek işler

öğlen eşime çarşıya çıkalım işlerimi hallediyim gezelim dedim çıktık.önce kalan işlerimi hallettim bankayı, alışverişi sonrada sahile gittik arabada bol bol sohbet ettik eşimle sanki 2 kişi son gelişimz olduğunu bilmiş gibi başbaşa 2 saat oturtuk ben içimi döktüm çok yorulduğumu bunaldığımı bahsettim oda teselli etti hamilelikten olduğunu üzülmemi vs. çok güzel vakit geçirdk eve geldik eşim 5 işe gitti giderken evde yemek yedik
o kadr yedimki anlatamam onu işe yolladıktan sonra kuzenim geldi
onunlada oturduk
kayınvalidemle birlikte şekerleri yaptık bitirdik
kuzenim saat 10da evine gitti .

kayınvalidemle oturuyorduk o kadar içim yanıyorduki sürekli bişeyler içiyordum oda kesmiyordu buz gb portakal yedim hemde 5 tane 1 kilo nerdeyse deli gb yiyordum .sat 22:30 gb tatlı istedi canım kalktım tatlı yedim
bir belirti oluştu bir anda hemn internete baktım
günboyu nete bakmama rağmen normal doğum belirtiler haricinde
ters bişey olduğunda ne yapılacığını hiç okumamıştım
hemn okudum saçımı yıkacak fırsatım varmı diye baktım
ama hemn doktora gitmem gerektiğini yazıyordu .doktorumu aradım hemn gel dedi eşimi aradımsakın heyecanlanma ama doktora gitmemiz gerekiyor
doktoru aradım gel dedi dedim

müsaitsen gel yoksa babamla gitcem dedim oda hemen geliyorum dedi .üsütmü değiştm hazırlandım annemleri aradım aslında aramıycaktım korkmasınlar diye sonra görmek istedim ne olur ne olmaz diye onlarda misafirlikteymişler hemen geldiler babamla kayınavlidem annem bi heyecan evin içinde bi o odaya bi bu odaya koşuşturulayolar bense holdeki konsolun üstünde oturdum onlara gülüyorum
bende ne sancı var ne ağrı
ne heyecan
rahat olun bişey yok şuan hemn doğmaycak diye teselli ediyorum derken eşim geldi 15 dk içinde nasıl geldi onuda anlamadım
rengi bembeyaz bi koşuşturma sormayn hastane çantamı aldık montumu giydm bi baktım kimse kalmamış benden önce herkes aşağı inmiş bile :) ışıkları kapattım kapıyı kitledim
kendi kendime güldüm
içimden doğuma onlar gidiyor dedim

kapıyı kitlerken 3 kişi girceğimi biliyordum artık o kapıdan karnımda son çıkışımdı gayet rahat şeklde hastaney gittk .
doktorum hastanedeydi nst girdm sancı hiç yoktu
normal doğum imkansızdı
doktorum son 3 saatte ne yedin hemen ameliyata alcaz dedi ve okadr çok utandımki yediklerimi sayarken
portakal ve tatlı yediğim için ameliyata en az 6 saat alamam dedi şekerini dengeleyemem dedi ve yatışı yaptırdı



sabaha kadr nst bağlı kaldım 1 dk olsun ayıramadım ablam kaldı yanımda azaldığında ses hemn hemşireyi çağırıyorduk hemşire 10dk bir gelip bakıyordu hiç uyumadım
eşim annemler gece 1de gittler sabah 6da gelmek üzere sabah 6 oldu hepsi geldiler ben çok heyecanlıydım doktorumda geldi 8de alcam seni dedi tamam dedim 8de hemşireler doluştu odaya sedyeyle apartopar aldılar beni (Burda doğuma gitmeden son yarım saat önceki çekindiğim ve ameliyata girerken çekline resimler )

devam ediyorum...

ben giderken arkaya baktım kimse bakmıyordu herkes ağlıyordu
tam koridordan çıktık abim zor yetişti gidiyorum dedim
eşimle ablam sedyeyle benle koşturyodular eşim elimi tutyordu asansöre kadar geldi öptü ve ben artık ayrıldım onlardan .
sabırsızlıkla beni ve bebeğimi bekliyormuş heyecandan rengi bembeyaz olmuş

ameliyathaneye girdm çok soğuktu klima bozulmuş sabah normaldednde daha soğuktu ilk defa ameliyathenye giriyordum ve buz gbydi
anestesici kavga ediyordu
çok soğuk bebek doğunca ne olcak diyordu
bir aynı anda doktorum bana keskin bıcak şarkısnı söylüyordu gülüştük
ve bana şimdi derin bi uykuya dalcağımı söyledi iyi uykular diye bi ses gerisi yok
ameliyat bitmişti
ve benden önce buğlemi yukarıya çıkarmışlar
herkes benden önce görmüştü

işte benim meleğim ilk anları iyiki doğmuşsun canım kızım

burda doğalı 15dk olmuş



Doğar Doğmaz O Tartıyı Tutmayı Nasıl Becerdin Benim Cadı Kızım

ilk kıyafetlerini giydikten sonra .beni bekliyor canım kızım

DEVAM EDİYORUM.....

Bense ayılıyordum yavaş yavaşasansöre bindiryolarda az bişey uyandım sedyeyle odaya götürürken eşim ve abimi gördüm bi an beni yatağa onlar aldı ama net değildi hiçbirşey karnım acıyor ağır bişey koysunlar dedim ve sonra kızımın kilosunu sordum defalarca eşim çok güzel bi bebeğimiz var aşkım bi görsen deyip telefona çektiği resmi gösteryordu ve kızım gelmiş uyuyordu hemen hemşire emdirmeye başladı net değildi ama kokusu içime işlemişti

O anı Ömrüm Boyunca Asla unutamam .yaşadığım en güzel Duygu seni kucağıma Aldığım an meleğim


aldığım an kokunu doya doya içime çektim .inanamıyordum 8 aydır benim vucudumda bir bütün olan o tekmeleri gönderen hep sağ tarafımda keyif çatan kızım sen kucağımdaydın
canım benim öyle masumdunki kırmızı dudakların yanakların böyle bi güzellik yok bneim için benim değerlimsin

uyandığımda ailem vardı hepsi yanımdaydılar .çok mutluydum eşim ailem hep desteklediler hep benleydiler hepsine çok teşekkür ediyorum

özellikle ekremim seni çok seviyorum iyiyiki seninle evliyim iyiki sen varsın iyiki senden bir kızım var
daha ne isteyebilirmki dünyanın en şanslı insanı benim .çünkü seninle evliyim.bana yaşattığın en güzel duygular için sonsuz kere teşekkür ediyorum .....

Her duyguyu doya doya yaşamıştım .ağrılarım çok olmadı çok şükür saatler ilerledikçe dahada iyi oluyordum
akşam gelen giden o kadr çoktuki artık hastaneden uyarı almıştık
bazı aksilikler oldu
kayınvalidem hastalndı serum taktılar tansiyonu çıktı
ablam aşırı derecede grip oldu gitmek zorunda kaldı ve 1 hafta gelemedi
annemde saatlerdir ayakta kaldığı için yorgundu tansiyon-şeker ve kollestrol hastası oda gitti
daha doğrusu ben gönderdim
ben eşimle kaldım gece
ertesi gün yine gelen giden derken
hastaneden 19.12.2009da akşam 18:00de çıktık
artık evimize geldik

hoşgeldin evimize yuvamıza kızım
bundan sonra bu evde bizimle yaşayacaksın iyi ki doğdu meleğim iyi ki var elif buğlemim dünyama hoşgeldin

Hiç yorum yok: