18 Haziran 2010 Cuma

EvİMizDeYiZ

18.12.2009de acayip bir fırtına yağmur-kar rüzgar ne ararsan var
öyle bi günde doğduki
ziyarete gelen akrabalarım buğlem fırtınalı günde doğdu
fırtına gibi esecek diye yorumlar yaptılar
bende ,babasıda ,buğlemde hep fırtınalı günde doğmuşuz
sizce bu bir tesadüfmü ????
dışarda o kadr fırtına vardı ama benim içim
yattığım oda öyle sıcaktıki
hala ogüne özlem duyuyorum hastanenin
önünden geçtikçe ne kadr güzel duygular yaşadım deyip yattığım odanın camına bakıyorum
ne kadr ilginç insan hastaneye bakıp bu sözleri söylermi ?
çektiğim acıyı bile hissetmedim
206 numaralı oda
hemşireler ebeler hepsi çok iyidiler
19.12.2009 18:30
Hastaneden çıktık artık evimizdeyiz

Günlerden Cumartesi
Dışarısı çok soğuk ....
ananemiz yanımızda babamızla evin yolunu tuttuk
evde bizi babannemiz bekliyordu
evime girdm mis gibi ohh dedim
güzel evim bu evde artık 3 kişiyiz ....
kızımı ilk oturma odasına götürdüm
hemen hoşgeldin kızım evime dedim
sonra orda tüm kıyaftelerini değiştrdik
yeni ciciler giydik
akşam ev bayağı kalabalık oldu akrabalarım gelen giden
sağolsunlar eksik olmadı
hep odamızda yattık
herşey çok güzeldi
hep özlem duyarak hatırlıyorum çok güzel günler geçirdim
allahım bana bu duyguları yaşattığın için sana binlerce kez şükrediyorum
şükürler olsun yarabbim



 19.12.2009  saat 22:30 civarı mışıl mışıl uyuyor bebeğimmm

20.12.2009 ben artık kendimi daha iyi hissediyorum
Gelen misafirler odadan görüp hemen çıkıyorlar
o ara grip salgını vardı
 lohusa yatağı dedikleri yatağı hazırladır
annem ve kayınvalidem gelenekmiş
normal yatakta yatılmaz süslü süslü yorganlar
felan filan
adet neyse  onu uyguladık örflerimizi adetlerimiz unutmayalım
dedik



Hiç yorum yok: