19 Haziran 2010 Cumartesi

GüNLeRdEn BiRgÜn , HeRgÜn

27.03.2010da işe başladım
Artık günler rutin geçiyor belli bi düzen içerisinde günü bitiriyoruz
Sabah 05:00-05:30 uyanıyoruz karnımızı doyuruyoruz sonra tekrar yatış
saat 07:00 de kalkış tekrar göbüş doyuyor
uykuya dalıyor ben bazen yatıyorum tekrar bazen yatmıyorum
uykumumu almama bağlı
bu arad ben hazırlanıyorum evde kahvaltı yapamıyorum zamn yetmiyor
canım istemiyor .
08:15de tekrar göbüşünü doyurmaya uyandırıyorum altını değişyorum
08:40da evden çıkıyorum
devir teslim olayı başlıyor babamıza teslime diyoruz babamızla beraber biraz oyandıktan sonra
uykuya dalıyorlar
saat 10da uyuyor 11e doğru uyanıyor yaklaşık 1 saat uyuyor
kalktığında mamasını yiyor altı değişyor .tekrar  oynuyorlar
bu arada saat 12:30 gb anane geliyor
işe başladığım ilk 2 ay öğlenleri babası
ananeyle birlikte babası kızımın göbüşünü doyurmaya getiryordu

işte hazırlandık evden çıkıyoruz




yoldayız anneye gidiyoruz .çok ösledik anneyi



saat 13:30 gb yanımda oluyorlar güzelce karnını doyuryorum azıcık mıncıklaıyorum
sonrada evin yolunu tutuyorlar :(
işte meleğim bu yaşta denemez daha 4 aylıkken hayat mücadelesi başlıyor
14:00 gb uykuya dalıyor bazen 1,5-2 saat derin uyuyor bazende 1 saat
16:00da işten çıkıyorum 16:25 gb evde oluyorum
içeri girer girmez eller yıkanıyor-üstüm değişiyor hemne karnını doyuruyorum
ve sarılıyorum yatıyorum yanına konuşuyoruz
gülüşüyoruz özlem gideriyoruz
minnacık bir bebek özlemeyi ne bilir dersiniz ama biliyor
beni gördüğünde resmn gözlerin içi gülüyor 1 saat bakışıyoruz
bakın aynen böyle


bu konuşmlar hasret giderme yaklaşık 1 saati buluyor
sonrasında göbüş tok altı değişmiş olarak 18:00de yatış yapıyoruz sadece yarım saat
bu arad bende ufak tefek işleri hallediyorum eğer yorgunsam yanına uzanıyorum
akşam 20:00de 20 dk uykumuz yine var şekerleme yapıyoruz
20:30 gb oyun saatimiz
hımm birde trt çocuktaki gece bahçesi apsi teyzeyi izliyoruz
daha doğrusu 10 dk izliyoruz geri kalan 15 dk sadece sesini duyuyoruz tv yasak !!!
oyun oynuyoruz büyük bir çocuk gibi alıyorum kucağıma
ördek -çıngırak -diğer oyuncaklar -boğuşma -oynama derken 21:30 oluyor
alt değişiyorum -biraz emiyor sonrasında mama veriyorum .doyurduktan sonra olduğu yere bırakıyorum
mışıl mışıl uykulara dalıyor meleğim
derin uykya dalışımız 22:15-22:30 arası beşiğine yatıryorum
sonra yarım kalan işlerimi hallediyorum .
malum ev hanımı olmak zor ortalığı topluyorum
varsa bulaşık makinaya yerlştryorum
yarına hazır olcak şeklde topladıktan sonra heryeri bende 23:30 gb uykuya dalıyorum
hafta içi günlerimiz böyle geçiyor
haftasonu ek olrak cumartesi öğlen çıkıyorum
eve gidyorum evi topla-sil süpür-çamaşır at makinaya derekn 18:00 oluyor babamız geliyor
akşam gezmeye çıkıyoruz yada o akşam evde beraber vakit geçiyor
pazar günü gezmeye ayıryoruz zamanımızı
akşam dönüşte klasik annemden kalan bi gelenek pazar akşamı buğlemi yıkıyorum
(ben küçükken annemde her pazar akşamı yıkardı -cumartesi yıkasa bile bir pazar geleneği yine yıkardı )
dinleyorum yeni bir haftaya başlamak için uykuya dalıyorum
yeni bir hafta yeni maceralar bizi bekliyorrr......

Hiç yorum yok: