18 Haziran 2010 Cuma

İLk 5 AyLıK MaCeRaMız :))

ilk 5 ayı bi başlıkta toplamak istedim çünkü
günlük geçmem imkansız
blogu hazırlamaya yeni fırsat buluyorum
ilk günler sarılık olduğu için bayağı zor dönem atlattık
saatte 1 emzirme olayı rengini kontrol etme olayı derken bayağı bi
yoğun geçti
geceleri saatte 1 alarmı kurup sürekli uyanıp emzirdim
olsun herşey onun sağlığı için tek yanımda olsunda
herşeye razıydım

1.AY
ilk banyomuz anane ve babanne leğende yıkıyorlar



hep ilkler güzel olur derler ya o benim meleğim tipe bak yaaa

ilk 1 haftadan sonra herşey çok güzel gidiyordu
kilo alımımızn gayet güzeldi
allaha şükür sarılık olayıda geçti

bir kaç tane resimle 1.ayı özetlemek istıyorum






1. ayımız içerisinde babamızın doğum günü küçük bir pastayla  kutluyoruz


1.ay sonu itibariyle kilomuz 4760 kg 53 cm

2.AY






Burda ilk gezmemiz havayı güzel bulduk doğru gezmeye





sağlığımız yerinde kilo alımımızn gayet normal tek sorun bitmek bilmeyen gaz problemimiz
2.ay sonu itibariyle 6310 kg 59 cmiz

3AY
aylar nasıl geçiyor nasıl büyüyor anlamıyordum en kötüsüde
yaklaşık 1 ay sonra kızımdan ayrılıp işe başlamam olacaktı
yeni hayatımıza alışıyorduk fırsat buldukça gezmeye
gidyoruz güzel vakit geçirmeye çalışıyoruz
artık saatlermz bi dengeye oturdu herşeyimzi dakik gb bişey olmuştu 


keyfimiz yerinde sallanıyoruz
 





yüz üstü yatmayıda hiç sevmeyiz


3.ay sonu itibaryle kilomuz 7810 kg 62 cm .maşallah kızıma :)
4 ve 5.AYLAR

bu süreç zarfında aşılarımız olduk şükür ateşsiz ağrısız atlattık
gülmeler aguldamalar
bir çok şey öğrendik
4. aya girdiğimde ben işe başladım
ilk günler bırakıp gelmeyi hiç istemedim
normalde daha 1 ayım vardı
erkende çağrıldım
kızım daha 4 aylıkken hayat mücalesine başladı bile canım benim
bu ay çok matrak artık ele avuca geliyor tabiri kullanırsak
bayağı bi büyüdü benim kızım hemde çok şeker oldu
artık uyku saatimiz
oyun saatimiz
akşam aytış saatimiz var
belli bi düzenimiz var
en sevdiğimz oyuncak sarı ördeğimiz vak vak vak


tüm dertlerimizi bu ördeğe anlatıyoruz ne var ne yok agu bugu herşeyy bu ördekte saklı
dişler kaşınmaya başladı elimiz ağzımızda hatta 2 elimiz birden 1 tanesi yetmiyor



basıldın buğlem çek bakıyım ellerini ağzından hadi kızım
artık buğlem dediğimde hareketleniyor
beni iyiden iyiye tanıyordu
ve babasınıda
akşam 20:30 -21:30 arası oyun saatimiz var
oyuncaklaryla bayağı oyalanıyoruz
gerçekten büyük çocuk gb oyun oynatıyorum ve acayip zevk alıyor


havalar bayağı ısınmaya başladı ilk defa çıtçıtlı badisyle kaldı gün boyu


bir ara balon sevdasına düştük balonlarla oynamak onlara laf yetişitrmek
buğlemin tek sevdasıydı
çene hiç durmuyor sürekli eeegg eggg
diye sesler balonlarla konuşmalar
odada bi çığlık bazen 2 ses ağır geliyor tvyi kapatıyordum
o derece yanii






























Dediğim gib bu aylarda herşeyi çok çabuk algışıyor herşeyi biliyor gibi anlamlı anlamlı bakışlar atıyordu
ben işe geliyorum her sabaha babsıyla kalıyor
bir gün ben eşimle telde konuşurken
buğlemin kulağına vermiş teli bakın beni nasıl dinliyor

Burdada bir sabah ben yine işteyim babsıyla oynuyor gülücüklere bakarmısınız


doğdu doğalı ilk defa bu şekilde uyudu
süreside sadece ben mutfaktan içecek alıp gelene kadr sürdü
hep sırtı üstü yatr keyfi hiç bozmaz hanfendi



SAYMAKLA YAZMAKLA EKLEMKEKLE BİTMEZ
4,ay sonu kilomuz 8640 kg 68 cm
5.ay sonu kilomuz 9200 kg 69 cm

Hiç yorum yok: