16 Haziran 2010 Çarşamba

ArTık HaZıRlıK ZaMaNı

Zaman gittikçe yanaşıyordu


ben ise hala çalışıyordum

37.haftaya kadar çalışıp son kalan 2 haftamı evde dinlerek geçirmek istiyordum

tahmini doğum tarihin 01.01.2010du

aralığın sonu 27-28 gb doğacağını hesap ederek plan yapıyordum

07.12.2009 da doktor kontrolüne gittim

doğum pozisyonunda olduğunu her an doğum olabileceğini 36.haftada olduğum için 1 hafta daha erteleme yapacağını söyledi

ve 1 haftalık hergün 1 tane ilaç tedavisine başladık

hımm bu arada çalışmam yasaktı hemen izne ayrılmam gerekiyordu

oysa iş yerinden o hafta ayrılmam imkansızdı iş arkadaşım ameliyat olmuştu

14nde ayrılabilirdim ancak ....

11.12.2009a kadr çalştım ve cuma son iş günümdü nihayet :)

bu arada hiç boş durmuyordum bir yandan kıyafetlerin yıkanıyor ütüleniyor

bir yandan alışveriş yapıyorum

işte aldıklarım





şimdilik ihtiyacın olacağı bazı şeyler .sonra daha ne ihtiyaçlar çıkacak kimbilir




buda uyku setin ben beğendim







bunu baban seçti beğendi meleğim


bu dünyaya gözlerini açyığında ilk giydiğin kıyafetin bu olacak


kısaca hastane çıkışın


temizlk yapıyoruz ananen -teyze-baba herkes bişeyler yapıyor

bense kimseye bırakmadan kendim yapmaya çalışıyorum ve birçok şeyide kendi kendime tek başıma yaptım

13.12.2009 artık babannemiz geldi doğum için beraber senin doğmanı bekleyecektik

14.12.2009da hastaneye gittik doğum raporunu başlatmak için ve kontrol olduk

12.12.2009da ilaç bittiği için bu hafta sonuna kadar (14-20/21-27 aralık arası ) %90 olur hazırlıklı olun dedi

hastaneden çıktığımızda bizim arabanın yerinde yeller esiyordu

çekiciler çoktan otoparka çekmişlerdi

o koca göbüşümle tüm otoparkları aradık sefaköydeki

en sonunda bulduk ama ben o an ki yaşadığım paniği unutamam

cezayı ödedik eve doğru yola çıktık avcılar yanyolda birde trafik kazası atlatıkki sormayın

eve giderken artık rengim atmış bitkin bi şeklde eve düştüm tam 3 saat uyumuşum

yaşadığım korkular...

8 ay çalışmışlığın yorgunluğu...

artık 4 ay izinli olmanın rahatlığı..

derken o uyku çok iyi gelmişti

evde tüm temizlik bitti....

beşiğin hazır

cibinlik takıldı




kapı süsün hazır




kıyafetlerin hazır ütülendi

çekmecelerin düzenlendi

alışveriş tamamlandı

hastane çantamızda hazır artık hastaneye gidebiliriz

hımm 1 sn sadece şekerlerini yapmak kaldı

onlarıda yapmalıyımm :)

onlarda 17.12.2009da yapıldı hastaneye yattığım gece :)





şimdi sadece seni bekliyoruz şekerler yapıldığı gecenin sabahı ise geldin .bizi çok bekletmedin

ne tahmin ettiğim kadar dinlenebildim

nede tahmin ettğim tarihte doğdun

ben 2010 da olmanı istyorum

hadi oda olmuyor 22 ocaktan sonra olsa bari oğlak burcu olsun diyordum

her ikiside olmadı ama hayırlısı olsun

sen oldunya ne 2010 ne oğlak burcu hiçbirşey önemli değil iyi doğmuşsun meleğim

Hiç yorum yok: